W ciągu 15 lat obraz handlu zmienił się diametralnie. Na początku tego wieku, mało kto kupował cokolwiek w internecie. Dzisiaj natomiast nabywamy tak elektronikę, odzież, artykuły gospodarstwa domowego, a nawet żywność. Rośnie ilość sklepów internetowych, co powoduje coraz większą konkurencję. Jak w takim razie wybić się prowadzać interes w sieci? Najlepszym wyjściem jest pozycjonowanie sklepów internetowych – to stałe źródło klientów, odwiedzających naszą stronę poprzez wejście z wyszukiwarek.

Na czym polega pozycjonowanie sklepów internetowych? Kiedy się na nie zdecydujemy, razem z pozycjonerem ustalamy słowa kluczowe na które chcemy być wysoko. Najlepsze są te powiązane z naszą działalnością, ale dość precyzyjne. Jeśli prowadzimy sklep z oponami to przykładem odpowiedniej frazy będzie „opony samochodowe”. Dodatkowo możemy pozycjonować się na podobne słowa np. „opony + nazwa producenta”, „tanie opony”. Po wybraniu odpowiednich fraz, pozycjoner zabiera się do optymalizacji naszej strony i zdobywania odnośników prowadzących do niej. Dzięki temu sklep będzie miał wyższe pozycje w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Artdot – Pozycjonowanie stron internetowych
Świętego Jerzego 51
Białystok
15-349
530142736